Nationale cupcake dag: Charley’s Middelburg

Charleys cupcakes

Het zal je vast en zeker niet ontgaan zijn, 15 december is het Nationale Cupcake dag. Vandaag is dus DE dag voor cupcake lovers en andere zoetekauwen.

Trek je bak spullen uit de kast of breng een bezoekje aan jouw favoriete cupcakestore. Ik sta nog steeds versteld van die prachtige creaties die het personeel in de vitrines tovert. Kunstwerkjes op zich die je haast niet durft op te eten.

Charleys cupcake store

In Middelburg is Charley’s mijn favoriete hotspot. Een super leuke winkel met elke dag verse cupcakes en milkshakes. In prachtige kleuren, geuren en kleuren geserveerd door even vrolijk personeel. En naast cakes & shakes kan je er ook terecht voor heerlijke koffievarianten.

Ik ben fan en als ik wat te vieren heb dan weet ik precies waar ik heen moet. Zo genoeg reclame!😉 Ga er vooral langs om het zelf te ervaren. Waarom vandaag niet?

Ps.: Kan je vandaag niet? Je kan er ook terecht voor workshops! Kijk op www.charleys-cupcakes.nl voor meer informatie.

20121215-122239.jpg

My apologize to my English followers! I made this blogpost because of the National cupcake day. In the Netherlands Charley’s is my favorite place te be for delicous cupcakes, shakes and coffees. Make sure that when you visit the Netherlands you’ll pass by their store. It’s amazing! Visit www.charleys-cupcakes.nl for a sneak peek!

Tags: , , , ,

Geef een reactie

