Editorial: Anouk

Ik ben een huilebalk. Zet de Titanic op en ik krijg al een brok in mijn keel als Jack en Rose hun armen spreiden op het voordek. Over de toestand waarin ik me bevind wanneer Jack sterft zal ik maar niet beginnen. Ja, ik kom er eerlijk voor uit. Ik ben zo’n emotionele vrouw die regelmatige kippenvel heeft, veroorzaakt door alles behalve kou.

Mijn nieuwste kippenvel project is Anouk. Ja, die Haagse zangeres met ballen. Die met die mooie stem en ontroerende teksten. Ze staat al jaren aan de Nederlandse top en op haar Facebookpagina en Twitteraccount laat ze regelmatig van haar horen. En hoe.

Anouk is niet alleen een keiharde rockchick, ze durft zich ook kwetsbaar op te stellen en dat siert haar. Haar live horen zingen staat hoog op mijn wishlist. Een klein puntje.. Mijn favo rockchick heeft besloten de komende tijd niet meer op te treden.

Dus bij deze, lieve Anouk, plan jij alsjeblieft een concert in? Ik huil wel. Beloofd.

Follow my blog with Bloglovin

Tags: ,

Geef een reactie

